A ja (z racji zawodu) mam już drugą, choć stara nadal jest, tak awaryjnie.
Nie ma nawki która coś nie popieprzy. Obie pracują na automapie. 
Różnica jest taka, że tańsze systemy mogą słabiej "czytać sygnał"  zdarzyć się może, że szybciej gubią "kontakt" i tyle. Ewentualnie jak moja pierwsza, po prostu się zje***a, szczeście, że na gwarancji jeszcze...
Od wgranej mapy zależy jak śmigasz i czy wpuści cię w maliny. A takiej nawet auto mapa NIE MA.
Morg pisze:sieci fotoradarów
  
Zauważ Kolego taką rzecz. Śmignij w jedną stronę gdzie na 100% wiesz, że jest fotoradar. Czekasz na ostrzeżenie. Jeśli lektor ci powie, RADAR, to zawróć około 1km dalej (ale nie wcześniej, bo nawka reaguje na radary z minimalnej odległości 400m) i śmignij w drugim kierunku, powinieneś dostać ów komunikat również.
Zdarza się tak, że w drugim kierunku otrzymasz inny komunikat;
MOŻLIWY RADAR - 400m. Choć ten komunikat oznacza miejsca gdzie lubią chłopaki stać i suszyć. Mało tego, misie i krokodylki również o tym wiedzą i zasiadki robią w miejscach gdzie nawki ich nie widzą...
Aktualizacje dotyczące fotoradarów (odpłatne) to totalna bzdura. Teraz w Szczecinie mamy dwa autka (nowe nieoznakowane) gdzie fotoradar pracuje przez szybę. Stoi sobie takie autko na poboczu bez kierowcy i pasażera i maluje kierowców którzy lubią "butować". 
Możliwe, że uprzedzę pytanie;
pierwsza moja nawka to Smard GPS do tego wgrałem auto mapę na kartę 4G z mapą europy włącznie.
Teraz użytkuję Larka (również karta 4G z Europą oczywiście)